Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phước Bảo Khôi
dc.contributor.authorĐỗ, Gia Linh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:40Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278192en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29217-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.293-304 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleMột số ý kiến về vấn đề độ khó của văn bản trong chuẩn cốt lõi chương trình ngữ văn Hoa Kì và định hướng ứng dụng ở Việt Nam. = Text complexity in common core state standards for English language arts and literacy and some directions for Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S22020293.pdf
  • Size : 388,17 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.