Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29211
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Lợi
dc.contributor.authorTrần, Lương Công Khanh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:38Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:38Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278154en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29211-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.211-221 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleHai mặt tác động biện chứng của quá trình phát triển khái niệm toán học: Trường hợp hàm số mũ. = Two aspects of dialectic impact in the development process of a mathematical concept: a case of exponential functionen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv138V17S22020211.pdf393.49 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.