Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29211
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Lợi
dc.contributor.authorTrần, Lương Công Khanh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:38Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:38Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=278154en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29211-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh) - 2020 - no.2 - tr.211-221 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Sư phạm TP. Hồ Chí Minh)en
dc.titleHai mặt tác động biện chứng của quá trình phát triển khái niệm toán học: Trường hợp hàm số mũ. = Two aspects of dialectic impact in the development process of a mathematical concept: a case of exponential functionen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V17S22020211.pdf
  • Size : 393,49 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.