Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thảo
dc.contributor.authorVõ, Thị Thanh Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:31Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:31Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282431en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29184-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.257-262 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhân tố ảnh hưởng đến hành vi lựa chọn thương hiệu trà sữa Gong Cha của sinh viên trên địa bàn TP. Đà Nằng = Factors influencing students' decision to choose Gong Cha milk tea in Da Nang cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S052020257.pdf
  • Size : 435,68 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.