Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29181
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Phi Hổ
dc.contributor.authorĐinh, Nguyệt Bích
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Diệp
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:30Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282428en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29181-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.231-244 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleMối quan hệ trải nghiệm thương hiệu, hài lòng, trung thành và dự định mua lặp lại sản phẩm: Trường hợp nghiên cứu thương hiệu thời trang Vascara tại Thành phố Hồ Chí Minh = Relationshilp among the brand experience, satisfaction, loyalty, and intention to repurchase: Case of vascara fashion brand in Ho Chi Minh cityen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S052020231.pdf1.04 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.