Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29169
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Kim Chi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Anh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:19:27Z-
dc.date.available2023-12-12T03:19:27Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=282025en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29169-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.5 - tr.154-159 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhận biết của học sinh THPT về thương hiệu trường đại học - Nghiên cứu điển hỉnh tại Trường Đại học Bách khoa Hà Nội = A study on high school students' awareness about university brands: Case study of hanoi university of science and technologyen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S052020154.pdf369.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.