Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29098
Title: Môi trường marketing trong việc xây dựng chiến lược marketing của doanh nghiệp xây dựng. = The role of marketing environment in the construction of constructive companies’ marketing strategies
Authors: Đặng, Thế Hiến
Keywords: Tạp chí khoa học Kiến trúc & Xây dựng
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Tạp chí khoa học Kiến trúc & Xây dựng - 2020 - no.37 - tr.86-89 - ISSN.1859-350X
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=283819
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/29098
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt69S372020086.pdf
  • Size : 291,27 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.