Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28753
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quang Tâm
dc.date.accessioned2023-12-12T03:15:44Z-
dc.date.available2023-12-12T03:15:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284491en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28753-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.1 - tr.284-293 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định sử dụng dịch vụ ngân hàng điện tử của khách hàng cá nhân tại Sacombanken
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12020284.pdf
  • Size : 761,35 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.