Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Thị Bảo Hương
dc.date.accessioned2023-12-12T03:15:40Z-
dc.date.available2023-12-12T03:15:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284423en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28741-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2020 - no.1 - tr.213-217 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNhận thức về quản trị quan hệ khách hàng của các doanh nghiệp thuộc Tập đoàn Dệt may việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S12020213.pdf
  • Size : 258,07 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.