Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiên
dc.contributor.authorPhạm, Văn Misol
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284961en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28582-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.2 - tr.189-196 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích sự hài lòng của khách hàng đối với công tác dịch vụ khách hàng tại công ty Điện lực Trà Vinhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S022020189.pdf
  • Size : 451,14 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.