Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28523
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Văn Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:28Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:28Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284719en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28523-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.2 - tr.116-123 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleMột số vấn đề kinh tế xã hội phát sinh từ hoạt động kinh doanh hàng hóa dịch vụ trên mạng xã hội trong bối cảnh cuộc cách mạng công nghiệp 4.0en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S022020116.pdf506.84 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.