Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28509
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐoàn, Phạm Công Lý
dc.date.accessioned2023-12-12T03:14:23Z-
dc.date.available2023-12-12T03:14:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285700en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28509-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.3 - tr.75-80 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích sự hài lòng của người dân đối với dịch vụ hành chính công tại ủy ban nhân dân huyện Càng Long, tỉnh Trà Vinhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S032020075.pdf291.23 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.