Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Bảo Ngân
dc.date.accessioned2023-12-12T03:10:57Z-
dc.date.available2023-12-12T03:10:57Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=302412en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28114-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Cửu Long - 2020 - no.16&17en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleCÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN KHẢ NĂNG PHÁT TRIỂN DỊCH VỤ NGÂN HÀNG BÁN LẺ TẠI NGÂN HÀNG THƯƠNG MẠI CỔ PHẦN CÔNG THƯƠNG VIỆT NAM - CHI NHÁNH TÂY ĐÔen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 50094-805-153822-1-10-20200813.pdf
  • Size : 2,78 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.