Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trọng Du
dc.contributor.authorDương, Hồng Yến
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Phượng
dc.date.accessioned2023-12-12T03:10:47Z-
dc.date.available2023-12-12T03:10:47Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300214en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28080-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.03en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệen
dc.titlePHÂN TÍCH DIỄN NGÔN ĐA PHƯƠNG THỨC NHỮNG QUẢNG CÁO ĐỒ ĂN NHANH BẰNG TIẾNG ANH = A MULTIMODAL DISCOURSE ANALYSIS OF FAST FOOD ADVERTISEMENTS IN ENGLISHen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 47947-1297-151671-1-10-20200513.pdf
  • Size : 506,25 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.