Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28057
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Khánh Linh
dc.date.accessioned2023-12-12T03:10:41Z-
dc.date.available2023-12-12T03:10:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=300299en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/28057-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.03en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệen
dc.titleTÁC ĐỘNG CỦA TƯƠNG TÁC THỰC TẾ TỚI ĐỘNG LỰC HỌC TẬP CỦA SINH VIÊN TRONG MÔN ĐỌC VÀ NHỮNG VẤN ĐỀ LIÊN QUAN = THE IMPACT OF AUGMENTED REALITY ON LEARNERS’ MOTIVATION IN A READING CLASSROOM AND RELATED PROBLEMSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 47959-1297-151683-1-10-20200513.pdf
  • Size : 321,51 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.