Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27473
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Đàm Lương Thúy
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Trường
dc.date.accessioned2023-12-12T03:03:22Z-
dc.date.available2023-12-12T03:03:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301673en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27473-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.07en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệen
dc.titleKẾT HỢP THUYẾT HÀNH VI CÓ KẾ HOẠCH (TPB) VÀ MÔ HÌNH CHẤP NHẬN CÔNG NGHỆ (TAM) VÀO ĐỀ XUẤT KHUNG PHÂN TÍCH HÀNH VI HỌC TRỰC TUYẾN TẠI VIỆT NAM TRONG ĐẠI DỊCH COVID-19 = INTERGRATING THEORY OF PLANNED BEHAVIOUR (TPB) AND TECHNOLOGY ACCEPTED MODEL (TAM) IN PROPOSING ANALYTICAL FRAMEWORK OF LEARNER BEHAVIOUR TOWARDS E-LEARNING DURING THE COVID-19 PANDEMIC IN VIETNAMen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 49875-1297-153599-1-10-20200805.pdf
  • Size : 405,42 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.