Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27333
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyen, Ngoc Hoang Quan
dc.contributor.authorLuu, Van Thuan
dc.contributor.authorNgo, Khanh Hieu
dc.date.accessioned2023-12-12T03:00:25Z-
dc.date.available2023-12-12T03:00:25Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284235en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27333-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2020 - no.35 - tr.32-39 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleTối ưu hóa hệ số lực cản biên dạng hình học cánh thông qua phần mềm openfoam và dakota = Airfoil shape optimization for drag coefficient through openfoam and dakota softwareen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv391S352020032.pdf436.36 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.