Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Ngọc Bích
dc.contributor.authorĐỗ, Hùng Chiến
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Ngọc Hoa
dc.contributor.authorLê, Đức Cảnh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Công
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hải Vân
dc.date.accessioned2023-12-12T03:00:23Z-
dc.date.available2023-12-12T03:00:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=284234en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27329-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tải - 2020 - no.35 - tr.24-31 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectTạp chí khoa học công nghệ giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu giải pháp tối ưu hoá trọng lượng tàu thuỷ nội địa dựa trên phân tích kết cấu bằng phương pháp phần tử hữu hạn = Inland waterway vessels based on structural analysis using finite element methoden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv391S352020024.pdf
  • Size : 1,78 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.