Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Triệu Tuấn
dc.contributor.authorLý, Thu Trang
dc.date.accessioned2023-12-12T02:59:48Z-
dc.date.available2023-12-12T02:59:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=301836en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27227-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ - Đại học Thái Nguyên - 2020 - no.06en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệen
dc.titleTỔNG QUAN PHÂN TÍCH DỮ LIỆU LỚN TRONG THƯƠNG MẠI ĐIỆN TỬ = OVERVIEW OF BIG DATA ANALYTICS IN E-COMMERCEen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 49920-1297-153639-1-10-20200805.pdf
  • Size : 164,94 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.