Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27217
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Huyền
dc.contributor.authorĐào, Ngọc Hân
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Vân Anh
dc.contributor.authorTrần, Trung Kiên
dc.contributor.authorĐỗ, Chí Tú
dc.date.accessioned2023-12-12T02:59:44Z-
dc.date.available2023-12-12T02:59:44Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286163en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27217-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.9 - tr.252-259 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác yếu tố thúc đẩy ý định và hành vi tiêu dùng xanh của Millennials Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92020252.pdf
  • Size : 497,92 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.