Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27207
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Kiên Trung
dc.contributor.authorPhan, Thị Thùy Linh
dc.contributor.authorLê, Văn Chiến
dc.date.accessioned2023-12-12T02:59:40Z-
dc.date.available2023-12-12T02:59:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286155en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27207-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.9 - tr.193-198 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định đăng ký học qua kênh Digital Marketing tại cơ sở giáo dục đại họcen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92020193.pdf
  • Size : 353,18 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.