Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27207
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Kiên Trung
dc.contributor.authorPhan, Thị Thùy Linh
dc.contributor.authorLê, Văn Chiến
dc.date.accessioned2023-12-12T02:59:40Z-
dc.date.available2023-12-12T02:59:40Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286155en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27207-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.9 - tr.193-198 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định đăng ký học qua kênh Digital Marketing tại cơ sở giáo dục đại họcen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S92020193.pdf353.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.