Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Đạt
dc.contributor.authorNguyễn, Bá Khánh Toàn
dc.date.accessioned2023-12-12T02:59:22Z-
dc.date.available2023-12-12T02:59:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=285656en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/27157-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.7 - tr.213-219 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến thái độ đối với quảng cáo qua facebook của giới trẻ Thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S072020213.pdf
  • Size : 374,99 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.