Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26823
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Sĩ Lâm
dc.contributor.authorTrần, Thị Bích Ngọc
dc.contributor.authorĐào, Trung Kiên
dc.date.accessioned2023-12-12T02:53:31Z-
dc.date.available2023-12-12T02:53:31Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286240en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26823-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.10 - tr.276-281 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleMô hình SERVQUAL - Giải pháp hiệu quả nâng cao chất lượng dịch vụ cho các doanh nghiệp logistics Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S102020276.pdf
  • Size : 339,59 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.