Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26721
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐỗ, Thuận Hải
dc.date.accessioned2023-12-12T02:52:57Z-
dc.date.available2023-12-12T02:52:57Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287716en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26721-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.473 - tr.6-9, 20 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleTác động của kiểm định chất lượng đến thương hiệu các trường đại học Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S4732020006.pdf3.22 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

11
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.