Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Tam
dc.contributor.authorTrần, Việt Cường
dc.contributor.authorPhạm, Văn Hiệu
dc.date.accessioned2023-12-12T02:52:49Z-
dc.date.available2023-12-12T02:52:49Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287881en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26699-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2020 - no.474 - tr.35-38,21 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực trạng dạy học toán theo định hướng dạy học tích hợp ở các lớp cuối cấp trung học cơ sở trên địa bàn thành phố Hải Phòngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S4742020035.pdf
  • Size : 3,8 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.