Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26392
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Văn Thắng
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:48Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:48Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287824en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26392-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.08 - tr.175-184 - ISSN.2354-1067en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleVận dụng lí thuyết kiến thức nội dung sư phạm để xác định kiến thức sư phạm địa lí cho sinh viên = Applying the theoretical Pedagogical Content Knowledge in oder to determine Pedagogical Geography Knowledge for Geography student teachersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S82020175.pdf
  • Size : 973,65 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.