Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26392
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Hà, Văn Thắng | |
dc.date.accessioned | 2023-12-12T02:45:48Z | - |
dc.date.available | 2023-12-12T02:45:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287824 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26392 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.08 - tr.175-184 - ISSN.2354-1067 | en |
dc.subject | Tạp chí Khoa học | en |
dc.title | Vận dụng lí thuyết kiến thức nội dung sư phạm để xác định kiến thức sư phạm địa lí cho sinh viên = Applying the theoretical Pedagogical Content Knowledge in oder to determine Pedagogical Geography Knowledge for Geography student teachers | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.