Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26383
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoa
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:45Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:45Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287774en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26383-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.07 - tr.126-135 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleThực trạng giáo viên đánh giá năng lực đọc của trẻ mẫu giáo 5 - 6 tuổi ở trường mầm non một số tỉnh thuộc khu vực Đông Bắc bộ = Current status of reading skills of kindergarteners at age 5-6 in pre-schoolen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv157V65S72020126.pdf1.02 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

9
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.