Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26376
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Tuấn Anh
dc.contributor.authorTrần, Cường
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:43Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:43Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287800en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26376-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.07 - tr.162-173 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleBàn về tiếp cận và một số biện pháp vận dụng lí thuyết RME trong dạy học môn toán ở Việt Nam = Approaching and proposing some measures for applying RME theory in teaching and learning mathematics in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S72020162.pdf
  • Size : 543,71 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.