Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26372
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Ngọc Linh
dc.contributor.authorTrần, Đức Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:42Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287739en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26372-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.07 - tr.27-36 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleDạy học chuyển đổi – Quan điểm giáo dục có khả năng thay đổi căn bản và toàn diện giáo dục đại học Việt Nam = Transformative learning – An educational perspective potentially contribution to radical and comprehensive change in Vietnamese higher educationen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv157V65S72020027.pdf839.52 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.