Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26372
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Thị Ngọc Linh
dc.contributor.authorTrần, Đức Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-12T02:45:42Z-
dc.date.available2023-12-12T02:45:42Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=287739en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26372-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm Hà Nội - 2020 - no.07 - tr.27-36 - ISSN.2354-1075en
dc.subjectTạp chí Khoa họcen
dc.titleDạy học chuyển đổi – Quan điểm giáo dục có khả năng thay đổi căn bản và toàn diện giáo dục đại học Việt Nam = Transformative learning – An educational perspective potentially contribution to radical and comprehensive change in Vietnamese higher educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv157V65S72020027.pdf
  • Size : 839,52 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.