Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26159
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Bá Huy
dc.date.accessioned2023-12-12T02:44:23Z-
dc.date.available2023-12-12T02:44:23Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286402en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26159-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.344-349 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleVận dụng lý thuyết hành vi người tiêu dùng trong hoạt động kinh doanh bảo hiểm phi nhân thọ tại Việt Nam trong giai đoạn hiện nayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112020344.pdf
  • Size : 326,69 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.