Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26151
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh
dc.date.accessioned2023-12-12T02:44:20Z-
dc.date.available2023-12-12T02:44:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286392en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26151-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.295-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác kích thích tác động đến việc hình thành nhu cầu mua sản phẩm thời trang công sở của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112020295.pdf
  • Size : 320,48 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.