Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26151
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Oanh
dc.date.accessioned2023-12-12T02:44:20Z-
dc.date.available2023-12-12T02:44:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286392en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26151-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.11 - tr.295-299 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCác kích thích tác động đến việc hình thành nhu cầu mua sản phẩm thời trang công sở của người tiêu dùng trên địa bàn thành phố Hà Nộien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S112020295.pdf320.48 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.