Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26064
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Văn Chiến
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Thắng
dc.contributor.authorPhạm, Kiên Trung
dc.date.accessioned2023-12-12T02:27:15Z-
dc.date.available2023-12-12T02:27:15Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=286283en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26064-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.12 - tr.166-170 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleNghiên cứu áp dụng công cụ digital marketing trong hoạt động tuyển sinh của Trường Đại học Mỏ - Địa chấten
dc.typeArticleen
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextrestricted-
item.fulltextCó toàn văn-
item.languageiso639-1vi-
item.cerifentitytypePublications-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S122020166.pdf344.63 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.