Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26020
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Cảnh
dc.date.accessioned2023-12-12T02:27:02Z-
dc.date.available2023-12-12T02:27:02Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288820en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/26020-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Đồng Tháp) - 2020 - no.4 - tr.21-32 - ISSN.0866-7675en
dc.subjectKhoa học (Đại học Đồng Tháp)en
dc.titleĐo lường mức độ hài lòng của sinh viên về chất lượng dịch vụ của thư viện trường Đại học Đồng Thápen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv392S42020021.pdf685.86 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.