Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25617
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thu Thủy
dc.date.accessioned2023-12-12T02:22:24Z-
dc.date.available2023-12-12T02:22:24Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288533en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25617-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.16 - tr.59-64 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích mô hình nghiên cứu về thực trạng marketing địa phương trong thu hút vốn đầu tư vào tỉnh Hà Tĩnhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S162020059.pdf
  • Size : 425,84 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.