Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25472
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVương, Quốc Chính
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:41Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:41Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289190en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25472-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí khoa học – Viện Đại học Mở Hà Nội - 2020 - no.68 - tr.45-49 - ISSN.0866-8051en
dc.subjectTạp chí khoa học – Viện Đại học Mở Hà Nộien
dc.titleẢnh hưởng của tập quán văn hóa trong thụ hưởng các sản phẩm của Design = Effects of cultural practices in the enjoyment of Design productsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv513S682020045.pdf
  • Size : 254,75 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.