Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25356
Title: Kiểm tra – động lực thay đổi trong giáo dục: Xác định tình hình tác động dội ngược và khả năng tác động thúc đẩy = Tests as drivers of change in education: Contextualising washback, and the possibility of wash-forward
Authors: Gordon, Allan
Keywords: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội
Issue Date: 2020
Series/Report no.: TC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.04 - tr.36-46 - ISSN.2525-2445
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296357
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25356
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S042020036.pdf322.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.