Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25353
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Quốc Thảo
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:05Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:05Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296353en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25353-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.164-177 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleNhận thức của giáo sinh về năng lực giảng dạy được đánh giá theo khung đánh giá năng lực giảng dạy tiếng Anh = Student teachers’ perception of their teaching competency assessed by a framework for assessing student teachers’ english teaching competency (FASTETC)en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S032020164.pdf285.25 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.