Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25345
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhùng, Thị Kim Dung
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:02Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:02Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296344en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25345-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.12-32 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titlePhản hồi viết của giáo viên: Làm thế nào để phản hồi bài viết của sinh viên hiệu quả hơn = Teachers’ written feedback: how to make it work more effectively in a language classroomen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S032020012.pdf373.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.