Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25340
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.contributor.authorHoàng, Đàm Lương Thủy
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:01Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:01Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296287en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25340-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.11-21 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleHành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên các website doanh nghiệp Việt Nam trong bối cảnh dịch COVID-19 = Consumer behaviour towards vietnamese online shopping websites in the Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv177V36S032020011.pdf
  • Size : 656,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.