Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25340
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Hà
dc.contributor.authorHoàng, Đàm Lương Thủy
dc.date.accessioned2023-12-12T02:21:01Z-
dc.date.available2023-12-12T02:21:01Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296287en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25340-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.03 - tr.11-21 - ISSN.2615-9287en
dc.subjectTC Kinh tế và kinh doanh – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleHành vi mua sắm trực tuyến của người tiêu dùng trên các website doanh nghiệp Việt Nam trong bối cảnh dịch COVID-19 = Consumer behaviour towards vietnamese online shopping websites in the Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv177V36S032020011.pdf656.38 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 23, 2024

Download(s)

115
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.