Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25334
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSusan, Sheehan
dc.date.accessioned2023-12-12T02:20:59Z-
dc.date.available2023-12-12T02:20:59Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296363en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25334-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nội - 2020 - no.04 - tr.131-139 - ISSN.2525-2445en
dc.subjectTC Nghiên cứu nước ngoài – Đại học Quốc gia Hà Nộien
dc.titleThái độ của giáo viên về đánh giá và ảnh hưởng của thái độ giáo viên đối với thực tiễn đánh giá trên lớp – Kết quả của một khảo sát toàn cầu = What teachers think about assessment and how it influences their classroom-based assessment practices – The results of a global surveyen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv183V36S042020131.pdf326.79 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.