Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25331
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Hoàng Long
dc.contributor.authorPhan, Văn Kiền
dc.date.accessioned2023-12-12T02:20:58Z-
dc.date.available2023-12-12T02:20:58Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=296367en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25331-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTC Nghiên cứu chính sách và quản lý - ĐH Quốc gia HN - 2020 - no.01 - tr.1-7 - ISSN.2615-9295en
dc.subjectTC Nghiên cứu chính sách và quản lýen
dc.titleTiếp cận "đám đông" của ngành nghiên cứu truyền thông = Media studies’ approach in “the crowd” problemsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv184V36S012020001.pdf440.15 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.