Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorCái, Trịnh Minh Quốc
dc.contributor.authorHoàng, Trọng Hùng
dc.contributor.authorPhạm, Lê Hoàng Linh
dc.contributor.authorLê, Việt Đan Hà
dc.date.accessioned2023-12-12T02:13:34Z-
dc.date.available2023-12-12T02:13:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=290236en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/25112-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Đại học Huế: Kinh tế và Phát triển - 2020 - no.5Ben
dc.subjectTạp chí Khoa học Đại học Huế: Kinh tế và Phát triểnen
dc.titleFACTORS AFFECTING CONSUMERS’ INTENTION AND BEHAVIOR TOWARDS USING ECO-FRIENDLY BAGS IN SUPERMARKETS IN HUE CITY = CÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN Ý ĐỊNH VÀ HÀNH VI SỬ DỤNG TÚI THÂN THIỆN VỚI MÔI TRƯỜNG CỦA NGƯỜI TIÊU DÙNG TẠI CÁC SIÊU THỊ TRÊN ĐỊA BÀN THÀNH PHỐ HUẾen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 51416-985-155421-1-10-20201022.pdf
  • Size : 892,36 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.