Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24906
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐiền,
dc.contributor.authorThu,
dc.date.accessioned2023-12-12T02:12:22Z-
dc.date.available2023-12-12T02:12:22Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=290802en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24906-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Nghiên cứu Dân tộc - 2020 - no.3en
dc.subjectTạp chí Nghiên cứu Dân tộcen
dc.titleDEVELOPING CRITICAL THINKING IN TEACHING LITERATURE FOR STUDENTS IN THE CENTRAL PRE-UNIVERSITY FOR ETHNIC MINORITIES = PHÁT TRIỂN TƯ DUY PHẢN BIỆN TRONG DẠY HỌC MÔN NGỮ VĂN CHO HỌC SINH Ở TRƯỜNG DỰ BỊ ĐẠI HỌC DÂN TỘC TRUNG ƯƠNGen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 51701-1525-155747-1-10-20201029.pdf
  • Size : 1,58 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.