Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24265
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSơn, Nguyễn Trường
dc.contributor.authorKhanh, Trần Bảo
dc.contributor.authorLân, Nguyễn Văn
dc.date.accessioned2023-12-12T01:54:35Z-
dc.date.available2023-12-12T01:54:35Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=303697en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24265-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kinh tế - 2020 - no.8(02)en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kinh tếen
dc.titleCÁC YẾU TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN QUYẾT ĐỊNH MUA TRỰC TUYẾN ĐỐI VỚI MẶT HÀNG THỰC PHẨM TƯƠI SỐNG TẠI ĐÀ NẴNG = FACTORS AFFECTING ONLINE BUYING DECISIONS FOR FRESH FOOD IN DA NANGen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 50983-1477-154971-1-10-20201006.pdf
  • Size : 805,41 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.