Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMy, Nguyễn Thị Trà
dc.contributor.authorOanh, Nguyễn Thị
dc.date.accessioned2023-12-12T01:54:34Z-
dc.date.available2023-12-12T01:54:34Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=303710en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24262-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Kinh tế - 2020 - no.8(02)en
dc.subjectTạp chí Khoa học Kinh tếen
dc.titleCÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN SỰ HÀI LÒNG CỦA HÀNH KHÁCH ĐỐI VỚI CHẤT LƯỢNG DỊCH VỤ TẠI CẢNG HÀNG KHÔNG QUỐC TẾ TÂN SƠN NHẤT = FACTORS AFFECTING PASSENGER SATISFACTION TOWARD SERVICE QUALITY AT TAN SON NHAT INTERNATIONAL TERMINALen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 50986-1477-154974-1-10-20201006.pdf
  • Size : 698,33 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.