Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24162
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Đình Long
dc.contributor.authorLê, Thị Minh Hằng
dc.date.accessioned2023-12-12T01:54:00Z-
dc.date.available2023-12-12T01:54:00Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=303971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/24162-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học xã hội miền Trung - 2020 - no.01en
dc.subjectTạp chí Khoa học xã hội miền Trungen
dc.titleChất lượng dịch vụ logistics tại thành phố Đà Nẵng: Tiếp cận từ đánh giá của khách hàng = Logistics service quality – an investigation on Da Nang enterprises from customer reviewsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 48488-1609-153151-1-10-20200725.pdf
  • Size : 26,77 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.