Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23942
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Trần Hưng
dc.contributor.authorĐỗ, Thị Thu Hiền
dc.date.accessioned2023-12-12T01:52:46Z-
dc.date.available2023-12-12T01:52:46Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289080en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23942-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Thương mại - 2020 - no.139 - tr.24-38 - ISSN.1859-3666en
dc.subjectTạp chí Khoa học Thương mạien
dc.titleNghiên cứu những yếu tố tác động đến quyết định sử dụng dịch vụ 4G của người dùng Việt Namen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv286S1392020024.pdf1.03 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.