Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23873
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Ánh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thủy Ngân
dc.date.accessioned2023-12-12T01:50:09Z-
dc.date.available2023-12-12T01:50:09Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289101en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23873-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế - Kỹ thuật - 2020 - no.29 - tr.91-100 - ISSN.0866-7802en
dc.subjectTạp chí Kinh tếen
dc.titlePhát triển dịch vụ khách hàng cao cấp tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv487S292020091.pdf458.2 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.