Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23873
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hồng Ánh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thủy Ngân
dc.date.accessioned2023-12-12T01:50:09Z-
dc.date.available2023-12-12T01:50:09Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=289101en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23873-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế - Kỹ thuật - 2020 - no.29 - tr.91-100 - ISSN.0866-7802en
dc.subjectTạp chí Kinh tếen
dc.titlePhát triển dịch vụ khách hàng cao cấp tại các ngân hàng thương mại trên địa bàn thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv487S292020091.pdf
  • Size : 458,2 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.