Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thắm
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:32Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:32Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=304764en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23742-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2020 - no.18 - tr.247-250 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titlePhân tích nhân tố tác động đến chất lượng dịch vụ tại siêu thị Co.op Lê Hồng Phong Nha Trangen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S182020247.pdf
  • Size : 280,89 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.