Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23704
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thanh Lâm
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:20Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:20Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288272en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23704-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.238-245 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titleCơ hội kinh doanh trong ngành thực phẩm chay: Nghiên cứu đối với người tiêu dùng tại thành phố Hồ Chí Minhen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S062020238.pdf515.5 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.