Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23698
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tiểu Loan
dc.contributor.authorLê, Tấn Nghiêm
dc.date.accessioned2023-12-12T01:49:18Z-
dc.date.available2023-12-12T01:49:18Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=288276en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/23698-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công Thương - 2020 - no.6 - tr.253-259 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công Thươngen
dc.titlePhân tích các yếu tố tác động đến hành vi phàn nàn của khách hàng tại các cửa hàng bán lẻ điện thoại di động trên địa bàn tỉnh An Giangen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S062020253.pdf417.04 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.